Thursday, July 30, 2009

PROMOSI UNTUK BAKAL PENGEDAR



Salam sejahtera semua. Kenal kan siapa di atas? Masakan tak kenal. Rozita Che Wan pun guna One Drop, anda bila lagi? Sebenarnya ramai lagi artis2 Malaysia ni yg guna, yang jadi pengedar termasuklah Rita Rudaini dan lain2.

Mungkin ramai yg. tertanya2,,, mana ada modal banyak nak mula bisnes ni. Modal tu sebenarnya ikut kemampuan. Mula2 memang rasa banyaknya nak beli. Tapi bila dah ramai org. , ramai kawan2 dan sedara mara mula tanya dan tempah drp kita, secara otomatiknya bisnes kita berkembang maju. Yang penting kita percaya kepada diri sendiri, tak payah iklan besar2, biar je syarikat One Drop di KL yg iklankan besar2. Kalau kita pandai promosi dan ayat2 skit, kawan2 dan sedara mara pon nak beli drp kita.

Jadi kami bagi pakej modal mampu bayar untuk permulaan. Senang aja, sediakan modal sedikit, untuk kegunaan sendiri pun boleh, kalau dijual pun lagi bagus. Ni nak puasa, tak lama lagi nak Raya. Insyaallah laris punya!

PAKEJ PERMULAAN PENGEDAR ONEDROP PERFUMES

Beli 5 kotak (minimum) dengan harga RM35 satu kotak. Harga Pasaran RM40 sekotak

Kos anda = RM35 x 5 kotak = RM175 ,
UNTUNG SELEPAS DIJUAL = RM200-RM175 = RM25

Ini untuk permulaan, apabila permintaan meningkat, makin banyak lah lagi yg akan dijual dan makin banyaklah lagi UNTUNG anda.

Kami tak ambil sesen pun untung anda! Ini bukan MLM atau sistem taja menaja, bukan juga sistem cepat kaya.

Ini adalah perniagaan yg. sebenarnya. Kami jual stok perfumes, kemudian anda jual dan dapat untung.
MUDAH BUKAN?

Lagi banyak kuantiti yg. anda beli drp. kami, lagi tinggi diskaun yg. akan kami beri dan lagi banyaklah untung yg. anda akan perolehi.

SELAMAT MENCUBA !!!!